Αποστολές και παραδόσεις

Παραγγελίες
  • Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου?

    Οι τρόποι πληρωμής που μπορείτε να επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο e-shop, είναι οι παρακάτω:

    1.Χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, American Express). Δεν υπάρχει η δυνατότητα δόσεων.

    2.Αντικαταβολή. Η πληρωμή γίνεται με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της εταιρίας courier. Η υπηρεσία χρεώνεται με ένα επιπλέον κόστος 2,00€.

    3.Paypal.

    4.Τραπεζικό έμβασμα. Ο χρήστης μπορεί να εξοφλήσει την παραγγελία μέσω μεταφοράς τραπεζικού εμβάσματος. Τυχόν διατραπεζικό έμβασμα συνοδεύεται από τραπεζικά κόστη που επιβαρύνουν τον πελάτη, γι’ αυτό συστήνεται η μεταφορά των χρημάτων από λογαριασμό της ίδιας τράπεζας. Η εκκίνηση της επεξεργασία της παραγγελίας γίνεται από τη στιγμή που το έμβασμα γίνει ορατό στον εταιρικό μας λογαριασμό.

  • Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;

    Ναι. Η παραγγελία σας θα πρέπει να υπερβαίνει τα 10€.

  • Μπορώ να παραγγείλω και τηλεφωνικά;

    Φυσικά, μπορείτε να καλέσετε στο 2108020488 και να καταχωρήσουμε μαζί την παραγγελία σας.

  • Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

    Βεβαίως. Υπάρχει η δυνατότητα του take away, δηλαδή της παραλαβής των προϊόντων που αγοράσατε από το κατάστημα αρκεί να το επιλέξετε.

  • Μόλις κατάλαβα ότι έκανα κάποιο λάθος στην παραγγελία μου. Τι κάνω;

    Καλείτε στο 2108020488 άμεσα και διορθώνουμε μαζί το λάθος εφόσον η παραγγελία δεν έχει βέβαια ήδη αποσταλεί.

  • Μπορώ να παραγγείλω on-line και να ζητήσω να εκδοθεί τιμολόγιο;

    Σε πρώτη φάση δεν είναι εφικτό αλλά σύντομα θα ενεργοποιηθεί και αυτή η δυνατότητα.

  • Παρέλαβα τα προϊόντα μου, αλλά δεν είναι όπως πρέπει;

    Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι από το δέμα (πρόβλημα στην διαδικασία αποστολής) ή το περιεχόμενο (πρόβλημα με κάποιο από τα προϊόντα μας), μη διστάσετε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο 21408020488 για να αξιολογήσουμε το πρόβλημα και να βρούμε έναν τρόπο επίλυσής του.

Αποστολές και παραδόσεις
  • Με ποιον τρόπο και σε πόσο χρόνο παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

    Η συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών είναι η ΕΛΤΑ Courier. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 το μεσημέρι κατά τις ημέρες Δευτέρα έως και Πέμπτη, αποστέλλονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 12:30 το μεσημέρι αποστέλλονται την επόμενη καθημερινή εργάσιμη. ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ δεν αποστέλλονται παραγγελίες για να διασφαλιστεί η ποιότητα των προϊόντων που αγοράσατε.

    Τα προϊόντα παραδίδονται εντός Αττικής μετά από 1 εργάσιμη ημέρα και στην υπόλοιπη Ελλάδα εντός 3 εργασίμων ημερών. Ενδέχεται σε κάποιους απομακρυσμένους προορισμούς η παράδοση να φθάσει τις 5 ημέρες.

  • Ποιο είναι το κόστος αποστολής των προϊόντων;

    Οι παραγγελίες από 50€ και πάνω δεν επιβαρύνονται με μεταφορικά κόστη. Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες μικρότερες των 50€ είναι 3,00€.

    Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση επιλογής πληρωμής με την μέθοδο της αντικαταβολής, ο πελάτης επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος των 2,00€.

  • Σε ποιες περιοχές αποστέλλετε τα προϊόντα σας

    Προς το παρόν εξυπηρετούμε όλη την Ελλάδα, χερσαία και νησιωτική, αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα αποστολής παραγγελιών στο εξωτερικό.

Συντήρηση ΠροΪόντων
  • Πώς συντηρώ τα προϊόντα που αγόρασα;

    Μπορείτε να έχετε στο νου σας 3 βασικούς κανόνες για να απολαμβάνετε πάντα τα προϊόντα μας στην καλύτερη δυνατή κατάστασή τους.

    • Όλοι οι ωμοί ξηροί καρποί και τα φυσικά αποξηραμένα φρούτα (χωρίς ζάχαρη και χωρίς χυμό μήλου) πρέπει από την άνοιξη μέχρι την έναρξη των νεών σοδειών (Οκτώβριος) να διατηρούνται στο ψυγείο.
    • Οι ψημένοι ξηροί καρποί και ιδιαίτερα οι αλμυροί πρέπει να είναι καλά κλεισμένοι για να μην απορροφούν υγρασία και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες συνίσταται για μεγαλύτερο διάστημα της μιας εβδομάδας η διατήρησή τους στο ψυγείο.
    • Η σοκολάτα και κάθε είδους σοκολατάκι δεν μπαίνει ποτέ στο ψυγείο. Η σοκολάτα μέσα στο ψυγείο χάνει τη γεύση της. Όταν έρθει η ώρα που η σοκολάτα χρειάζεται ψυγείο (π.χ. ιδιαίτερα θερμούς μήνες), απλά σταματάμε να την καταναλώνουμε και επανερχόμαστε το φθινόπωρο.
  • Μπορώ να βάζω πάντα τους ξηρούς καρπούς στο ψυγείο;

    Παρότι πολύς κόσμος το επιλέγει δεν είναι μια 100% σωστή επιλογή, αναφορικά με όλους τους καρπούς αλλά και με όλες τις περιόδους του χρόνου. Και αυτό γιατί, αν εξαιρέσουμε τους θερμότερους μήνες του έτους:

    • Όταν έρθουν οι πρώτες ποσότητες από τις νέες σοδειές των ωμών καρπών (όπως καρύδια, καρυδόψιχα, αμυγδαλόψιχα ή φουντούκια) υπάρχει ένα σοβαρό ενδεχόμενο να διατηρούν ακόμη ένα - έστω μικρό - ποσοστό υγρασίας. Αυτός είναι και ο λόγος που την περίοδο αυτή σας συστήνουμε να διατηρείται τους καρπούς αυτούς εκτός ψυγείου και ιδανικά σε κάποιο ανοιχτό σκεύος.
    • Η διατήρηση των ψημένων ξηρών καρπών στο ψυγείο οδηγεί σίγουρα σε απώλεια μέρους της γεύσης τους. Το ιδανικό μέρος για τη διατήρησή τους είναι ένα ξηρό και δροσερό σημείο, Το ψυγείο το χρησιμοποιούμε για τους ψημένους καρπούς μόνο ως την ύστατη λύση κατά την εαρινή και θερινή περίοδο του έτους και για προϊόντα που μπορεί να καταναλωθούν μετά από τουλάχιστον 1 εβδομάδα.